top of page

תכנון, עיצוב והום סטיילינג, לחלל הציבורי - סלון ומטבח

הבית של תומר ורעות

דייר: הורים ו 2 ילדים.

מיקום: ראש העין

שטח: 120 מ"ר

תכנון, עיצוב והום סטיילינג, לחלל הציבורי, בפנטהאוז 5 חדרים כ-120 מ"ר. בראש העין עם נוף משגע .



בקשת הדיירים:

לעצב ולתכנן את החלל הציבורי באופן שירשים את הנכנסים לבית, להציע פתרונות אסתטיים ופונקציונליים: ,הסתרת ארונות החשמל, טיפול בקיר טלוויזיה- ארוך במיוחד. הסבת פינת האוכל לפינת קריאה, מציאת מקום לאוסף גדול של סרטי די.וי.די, מציאת מקום אחסון לחלק מצעצועי הילדים. לווי לרכישות: ספה, מזנון ושולחן סלון, רכישת גופי תאורה, התאמת חיפויי למטבח קיים.


מטבח:

המטבח לפני. מטבח יפיפה בצבע תכלת ועץ אך ללא חיפוי וגופי תאורה.


באזור המטבח התבקשנו להציע פתרונות למספר בעיות: עזרה בבחירת חיפוי שיתאים למטבח ולשיש הקיימים, הוספת מקומות אחסון נוספים, בחירת גופי תאורה למטבח, תאורה מעל האי, וספוט לתמונה של איתי מגן.


עיצוב הכניסה לבית:

כיסוי/הסתרה של 3 ארונות החשמל וזאת ע"י תיכנון פרט נגרות עם צירים המאפשרים גישה לארונות החשמל בעת הצורך – פג בורד ( לוח מחורץ, מדולרי עם מוטות ומדפים שניתן להזיזם בהתאם לצורך ) הפג בורד משמש גם כמתלה לתיקים ומעילים ופותר בעיה נוספת של הנחת תיקים ומעילים על האי.





עיצוב ותכנון פינת ישיבה (אזור פינת האוכל לשעבר):


מכיוון שיש אי ישיבה גדול במטבח ושולחן אוכל במרפסת, לא היה להם צורך בפינת אוכל נוספת. חלומה של רעות היה ליצור במקום, אזור ישיבה עליו תוכל לנוח ולהשתרע ולהקריא לילדים סיפור, מול נוף משגע של שרידי מגדל צדק. על מנת להגשים את חלומה של רעות, הוכנה תוכנית נגרות לפינת ישיבה הכוללת: מגירות אחסון גדולות וניידות על גלגלים לאחסון צעצועי הילדים, מדפים מעץ אלון מבוקע ( כמו צבעו של האי במטבח) עליהם יוצג אוסף מרשים של כ- 300 סרטי DVD , נישה מחופה באלון מבוקע עם שקע חשמל ושקע USB להטעין את הנייד או טאבלט ומקום להניח כוס שתייה.

העבודה לוותה בתוכנית נגרות מפורטת ובהדמיית תלת מימד פוטוריאליסטית



קיר כח


מכיון שקיר הטלויזיה ארוך במיוחד החלטנו לתחום ולהדגיש את אזור הטלויזיה והסלון באמצעות תכנון קיר כח מפרקט אלון מבוקע והנחה ויישום בצורת "פיש בון" ( אדרת הדג)





102 צפיות
bottom of page