top of page

שיפוץ, עיצוב והום סטיילינג לבית של שי ובנו ליעם

עודכן: 7 במאי 2020

שי הוא פסנתרן, מלחין, מנצח ומורה למוסיקה

שי היה שכן שלנו ברמת גן. גרנו דלת ליד דלת. באחד מהמפגשים במעלית, הוא סיפר לנו שמכר את ביתו, ורכש דירת קבלן 5 חדרים, בפתח תקווה. הוא ביקש שנעצב את ביתו החדש.

נפגשנו בדירה החדשה, דירת קבלן סטנדרטית לחלוטין עם דלתות בצבע חום ומטבח קבלן קטן מאוד ולא פונקציונלי. מיד ראינו בדימיוננו את הפוטנציאל!


הקונספט בפרויקט זה הינו בהשראת קלידי הפסנתר

תרגמנו את הקונספט לעיצוב באמצעות שימוש בצורות וצבעים שחור לבן בחללים שונים:

את קיר הכניסה לבית והמסדרון צבענו בפסים שחור לבן ליצירת מראה דרמטי

במטבח - אריחי החיפוי הלבנים הונחו בצורת שתי וערב עם רובה שחורה

כמו כן נרכש מטבח לבן עם ידיות אינטגרליות ושיש קיסר שחור עם עורקים לבנים

בסלון- התמונות, השטיח והשולחנות אף הם בצבעי שחור לבן


אנו תמיד בונים תחילה את הקונספט (!) וממנו בעצם מתפתח העיצוב . ברוב הפעמים הקונספט נבנה סביב פריט אהוב בעל ערך סנטימטלי כגון: תכשיט, רהיט שעבר בירושה, ובהתאם לאישיותם של הלקוחות.

הדרישות של שי היו:

להשתמש בחלק מהרהיטים הקיימים ולמצוא מקומות אחסון לאוסף התקלטים, דיסקים, קלטות ואוסף מרשים של כרזות ממוסגרות של הצגות והופעות שלקח חלק בהן

ליצור חדר עבודה אקוסטי ומרווח

להחליף את מטבח הקבלן הקטנטן,

להחליף דלתות

ליצור בית יפה, מזמין ונוח, שנעים לשהות בו.



עיצוב הכניסה לבית:

כשפותחים את דלת הכניסה ישר מבחינם בקיר דרמטי מפתיע של פסים שחור לבן

קיר הפסים ממשיך למסדרון ובסופו, בין החדרים התקנו ארון נעליים, צר ומעליו תלינו תמונות משפחתיות.

בהמשך, הצבנו מראה וקונסולה ברזל וזכוכית.

מעל הקונסולה בחרנו לתלות תמונות שחור לבן ישנות המעניקות לבית מראה מיוחד ונוסטלגי.

ומצד שמאל אי אפשר שלא להבחין בפסנתר כנף המרשים והשחור.


תכנון ועיצוב המטבח

את מטבח הקבלן הקטנטן והפשוט החלפנו במטבח חדש ופונקציונלי בצורת "ר", המותאם לאורח חיו של שי. בחרנו חזיתות לבנות עם ידיות אינטגרליות למראה נקי. שילבנו שיש שחור עם עורקים לבנים למראה דרמטי והוספנו חיפוי קרמיקה בגודל 10*20 בדוגמת שתי וערב עם רובה כהה להבלטת החיפוי. להשלמת המראה התקנו 2 מדפי עץ ובחרנו בתאורת פס ספוטים שחור. במרכז המטבח מיקמנו פינת אוכל עגולה מעץ ובעלת רגל שחורה (שנפתחת בזמן אירוח ) שילבנו 6 כסאות קטיפה בצבע ירוק בקבוק וכך יצרנו מראה יוקרתי. הוספנה מנורה בעלת שלוש אהילים בגדלים וגבהים שונים בצבע שחור וטבעות עץ להתאמה מושלמת לשולחן ולמדפי העץ.



עיצוב וסטיילנג לסלון

רכשנו ספת פינתית בצבע אפור ושילבנו כריות בבד קטיפה ירוק בקבוק (צבעם של כסאות פינת האוכל). צבענו את הקיר מאחורי הספה, בצבע ירוק בקבוק ועליו תלינו 2 תמונות בצבעי שחור לבן ליצירת מראה מודרני, הוספנו שטיח שחור עם פסים לבנים ועליו הנחנו 3 שולחנות עגולים בגדלים שונים- הגדול בצבע שחור ו2 הנוספים בצבע לבן ומעליהם התקנו מנורה שחורה בסגנון מודרני המשתלבת היטב עם הקווים הנקיים של הסלון. הוספנו ווילון חצי אטום בצבע לבן על כל קיר הוויטרינה והיציאה למרפסת. בחרנו לשמור את המזנון הייחודי המאכלס בתוכו את אוסף התקליטים של שי.




עיצוב וסטיילינג לחדר עבודה

עיצבנו ותיכננו חדר עבודה אקוסטי ומרווח, המאורגן בקפידה כך שלכל חפץ יהיה את המקום שלו. לכן חיברנו בין 2 חדרים ע"י שבירת הקיר ביניהם וביטול דלת אחת. בצידו השמאלי של החדר מיקמנו ספריות של מאות ספרים שהועברו מהבית הקודם והותאמו מחדש לחדר העבודה.

באמצע יצרנו אזור ישיבה עם שטיח מיוחד שעבר אף הוא מהבית הקודם, עליו הנחנו 2 כורסאות שביניהם 2 שולחנות קטנים. משbי צדדיו של אזור הישיבה ישנם 2 חלונות אותם כיסינו בווילונות קטיפה אפורה ליצירת מראה דרמטי ומרשים. כמן כן היה לנו חשוב למצוא מקום מיוחד לאוסף הקלטות של שי ולכן תלינו אותם על הקיר מעל הכורסאות וכך יצרנו מראה סימטרי ומאזן בחלל ובעל אופי. בצידו השמאלי של החדר יצרנו לכל אורך הקיר שולחן עבודה באורך 3.40 מ"ר עליו יש 3 מחשבים, 3 מסכים, מדפסת, אורגן נשלף מתחת לשולחן ועוד כלי נגינה שונים המפוזרים בחלל כמו הפסנתר. הוספנו בין חיפויי הקיר האקוסטי פאנלים מחוררים, עליהם ניתן לתלות באמצעות אביזרים מדולרים, חפצים וכלי כתיבה בהתאם לצורך. שילבנו 2 מנורות עגולות עם מסגרת שחורה בעלות תאורה שניתן לשנותה ע"י שלט.




עיצוב וסטיילינג לחדר ילדים, לחדר של ליעם

לחדר של ליעם רכשנו מיטה שנפתחת למיטת חבר וגם בעלת 2 מגירות אחסון בסגנון מודרני בצבע לבן, כוורת גדולה בעלת 16 תאים בכדי ליצור עוד מקומות אחסון לכל הצעצועים והמשחקים, רכשנו ארון ברוחב 1.20, בצבעים לבן ואפור, מגירותיו התחתונות נשלפות ע"י גלגלים וניתן לאחסן בהם המון צעצועים, כמו כן ניתן להוציאם ולנקות בקלות מתחת לארון. שילבנו שטיח אפור בדוגמת כוכבים והתאמנו לו ווילון לבן עם כוכבים אפורים. צבענו את חצי הקיר מעל המיטה צבענו בצבע צהוב ומעל תלינו את אותיות שמו של ליעם (שהכנו בעצמנו- עטפנו כל אות בטפט אחר). תלינו קרנף אפור עשוי בד לבד, ומד גובה עליו סימנו את גובהו של ליעם והתאריך ואת גובה ההורים. רכשנו שולחן יצירה עגול ו2 כסאות בצבע לבן עם רגלי עץ והוספנו מנורה עם הדפסי אריות בגוון צהוב להתאמה מירבת לחלל.




עיצוב וסטיילנג לשרותי אורחים

את תקרת שירותי האורחים צבענו בשחור וכך קיבלנו מראה דרמטי ומיוחד המשתלב עם שאר צבעי הבית, הוספנו מראה עגולה עם מסגרת ברזל ואביזרי תלייה למגבת, לדספנסר ולנייר טואלט תואמים. מעל השירותים ולרוחב כל הקיר הוספנו מדף לתליית תמונות ועליו בחרנו להניח תמונה צבעונית השוברת את השחור והלבן שבחלל.





עיצוב וסטיילינג לחדר שינה הורים, החדר של שי

לחדרו של שי רכשנו מיטה ענקית ברוחב 1.80 בצבע עץ וגב מרופד בצבע בהיר ו2 שידות תואמות בסגנון כפרי. את הקיר מעל המיטה צבענו בצבע ירוק מרווה שילבנו מנורת כדור בסגנון עתיק, ווילון גובלן בגוונים ירוקים וכריות מבדים וצבעים שונים להשלמת המראה הדרמטי. שברנו את קיר דלת חדר הארונות, וכך יצרנו הרגשה של חדר ארונות גדול יותר. רכשנו בהזמנה מיוחדת ארונות פינתי עם דלתות תריס בסגנון כפרי. שילבנו מראה כסופה בגנון עתיק וספסל שצבענו וריפדנו בבד קטיפה ירוק, כדי להתאימו לחדר. התקנו מנורה צמודת תקרה בסגנון עתיק.

בשירוקלחת שבחדרו רכשנו ארון אמבטיה בסגנון כפרי שילבנו ארון מראה עם המון מקום אחסון. התקנו מקלחון ורכשנו אביזרי תלייה למגבות ולנייר טואלט בצבע ניקל התואם לברז ולידיות הארון.




עיצוב וסטיילנג למרפסת

את המרפסת חילקנו לאזור ישבה בה רכשנו ספה פינתית המיועדת לשימוש חיצוני והאזור השני המיועד לאכילה בו הצבנו שולחן אוכל נפתח בעת הצורך.




אהבתם? רוצים שנעצב את ביתכם על בסיס קונספט?

זה הזמן לעשות את הצעד לקראת עיצוב הבית שתמיד חלמתם עליו

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגשים את זה!

התקשרו אלינו עוד היום!


יסמין - 0548005472

דותן- 0526015036







242 צפיות
bottom of page