top of page

עיצוב והשראה לשולחן החג.

אז איזה כייף שהשנה החדשה בפתח ועימה מגיעים גם החגים. השנה נחגוג את החגים ביחד, דבר שלא מובן מאליו בתקופה האחרונה.

אין כמו לערוך ולסדר את שולחן החג בצורה חגיגית, עשירה ומיוחדת. אנו מודים שרק בגלל זה אנו אוהבים את החגים 😊

אפשר לערוך ולסדר את שולחן החג לפי נושא – קונספט או ליצור שולחן אקלקטי ולערבב סגנונות וסטים שונים. אין סוף לאפשרויות צריך להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא.

תפתיעו ותוסיפו פרטים שלא קשורים באוכל ממש, כמו: נרות, צדפים, עלים גדולים, נוצות, מראות, צנצנות דבש. בנוסף, ניתן לשלב פתקים קטנים עם מסרים, תפריטים אישיים וכו'.

חשוב וכדאי לשלב פרחים, ניתן לבחור בסידור פרחים מרכזי אחד, נמוך גדול ומרשים, שיונח במרכז השולחן או לחלופין בכמה סידורים קטנים שימוקמו לאורך השולחן – במידה ומדובר בשולחן מלבני. אם יש ברשותכם שולחן עגול – מספיק סידור פרחים מרכזי.


אז בחרנו לשתף אתכם ב 2 שולחנות בסגנונות שונים. הראשון בסגנון אלגנטי קלאסי בגוונים של שחור, לבן ונגיעות זהב. והשני בסגנון בוהו שיק בגוונים של: שחור, לבן, ירוק ועץ.


בשולחן הראשון השתמשנו במפה שחורה, זהב במינון הנכון- שלבו אותו עם הלבן, אשר ימתן את המראה ויסייע להימנע מתחושה עמוסה. בחרו אלמנט -שניים מוזהבים, כמו סכו"ם או כד ואפילו דבורה מוזהבת, כאשר שאר הכלים במראה נייטרלי ובצבע לבן- נקי. אם כל כלי ההגשה שלכם לבנים בלבד, תוכל להכניס את הזהב לשולחן באמצעות פלייסמנטים, מפיות בד וחבקים מוזהבים.


תמונות של השולחן הראשון:



בשולחן השני השתמשנו באותה מפה אך הפעם שילבנו המון פרטים בגוון עץ, ואת הצלחות עץ שניתן למחזר. מהצלחות חתכנו תחתיות לכוסות וכך יצרנו נגיעות צבע נוספות, שבלטו על המפה השחורה. במרכז השולחן הנחנו קופסאת עץ ועליה מיקמנו צמח ירוק, עששית מודל של יד, מעץ עם שלט "שנה טובה ומתוקה" בנוסף הכנו חובקי מפיות מיוחדים מחישוקי עץ, חרוזים וחבל.





אז זה העיצוב שלנו לשולחנות החג..

שתהיה שנה טובה, השראתית, יצירתית וקסומה 😊



45 צפיות
bottom of page