top of page

שיפוץ, עיצוב והום סטיילינג לבית של חיים

עודכן: 7 במאי 2020

דיירים: חיים, איש הייטק ובתו הילה, חיילת, בת ה- 19

מיקום: הוד השרון

שטח: 100 מ"ר

תכנון, עיצוב והום סטיילינג, לדירת 4 חדרים כ100 מ"ר . הוד השרון

השיפוץ כלל החלפה של תשתיות חשמל, חיפוי, ריצוף, תאורה, אינסטלציה, אלומיניום, מיזוג, כלים סניטריים, מכשירי חשמל ומטבח בתקציב של 150,000 ש"ח

בקשת הדייר:

לעצב ולתכנן דירה מודרנית, מיוחדת, חמימה, מסודרת ובעלת מקומות אחסון.

​​המטרה:

לעצב בית מיוחד ופונקציונלי ,בית נוח שניתן יהיה לארח בו, בתקציב מוגבל.

הצבעים שנבחרו הינם:

אפור בטון ,לבן, נגיעות של: שחור, כחול, עץ וכסוף.

שילוב הצבעים משרים אוירה רגועה וחמה אך יחד עם זאת מאוזנת ומזמינה . והצבע הכסוף מקנה לבית אווירה מודרנית ועכשווית.

עיצוב מבואת כניסה:

אחת מהבקשות של הלקוח הייתה: ארון אחסון ומקום להניח את המפתחות בכניסה לבית. הכניסה לבית לפני השיפוץ הייתה רחבה מאוד, וקיר הטלוויזיה היה קצר יחסית לכן, הארכנו את הקיר ע"י הוספת קיר גבס ברוחב 42 ס"מ וכך יצרנו נישה ברוחב 120 ס"מ המתאימה לארונות קיר מאיקאה. החסרנו יחידת ארון אחת וחיפינו את החלל שנוצר בבוצ'ר ובחלק האחורי התקנו ראי וכך יצרנו מראה מיוחד לכניסת הבית.

בחרנו גוף תאורה שחור בצורת צילינדר בקוטר 30 ס"מ, בעל מנורות לד בגוון חם, לפיזור נעים של האור בחלל.


​עיצוב ותכנון המטבח:

תוכנן בהתאם לצרכיו של הדייר, שאינו מבשל הרבה. ונרכש מאיקאה, מטבח לבן בצורת ר עם ידיות אינטגרליות, בסגנון מודרני. עליו הונח משטח בוצ'ר עץ אלון, המשרה אוירה חמימה וביתית ומאזן בצבעו ובאופיו החם את מוצרי החשמל, הכיור והברז, שבצבעם נירוסטה. בחרנו חיפוי קיר בריקים (גרניט פורצלן) מחוספס בגוונים של לבן, כחול וחום המקנה למטבח קריצה עיצובית ומכניס נגיעת צבע וחום למטבח. הוספנו 2 מדפי בוצ'ר כדי ליצור מקומות אחסון פתוחים נוספים לכלי נוי וספרים. ומתחתיהם תלינו 2 פסי תלייה עם ווים.

שידת מגירות הנירוסטה נשארה בדירה מהדיירים הקודמים, הלקוח רצה לזרוק אותה ואנחנו סירבנו במהרה מכיוון שישר ראינו את הפוטנציאל שלה. בסופו של דבר, ניקינו, שיפצנו, צבענו אותה בלבן, יחד עם הלקוח. והשידה המחודשת הותאמה למטבח בול!

המנורה נרכשה במחסני תאורה- נבחרה מנורה עגולה, שחורה, בקוטר 60 ס"מ צמודת תקרה, שמורכבת מתאורת לד מובנה בגוון קר, המפזרת את האור בצורה אחידה בחלל המטבח.



עיצוב פינת האוכל

שולחן פינת האוכל נרכש באיקאה, בחרנו שולחן מלבני, גדול, בגוון עץ במראה כפרי שמשתלב עם הבוצ'ר שמטבח , הכיסאות יוצרו בהזמנה מיוחדת מבד קטיפה אפור עם קדר כחול כהה, היוצרים קונטרסט עם צבע הבוצ'ר. את קירות פינת האוכל חיפינו בלבני בריקים מפירוק בגוונים אפורים ועליהם תלינו שעון ענק בצבע בהיר, הבולט על הקיר הכהה.

הוספנו מנורת תקרה, בסגנון מודרני עם 3 כדורי זכוכית עגולים, להשלמת האווירה הנעימה שילבנו נורות לד בגווני זהוב.


עיצוב וסטיילינג לסלון

רכשנו ספה בצורת ר בהזמנה מיוחדת אצל יצרן הרהיטים עימו אנו עובדים, בחרנו ספה בקווים נקיים , ובבד קטיפה כחול כהה ורגליים בצבע עץ, ליצירת מראה מיוחד ויוקרתי. בחרנו 2 שולחנות עגולים עם מסגרת מתכת שחורה שישלבו עם גופי התאורה, ומשטח עליון בצבע עץ שישלבו עם שאר חלל הבית. בחרנו מזנון צר וארון עם מסגרת שחורה ודלתות בצבע עץ. הוספנו ווילון חצי אטום על כל קיר הוויטרינה בסלון וכך יצרנו מראה רך ונעים.

בחרנו מנורת תקרה בהזמנה מיוחדת במראה עכביש עם זרועות מתכווננים מפליז ומתכת שחורה להשלמת המראה הייחודי.

בחרנו לשלב על הקיר מעל הספה הכחולה, סדרת ציורים "מפריחת הבועות" של הציירת טלי יאלונצקי . הצבעוניות בציורה שוברת את המראה המוקפד של הבית ועיגולי הבעות וצורותיהם העגולה משתלבת עם שולחנות הסלון, המנורות במבואת הכניסה ובמטבח ואפילו כדורי הזכוכית שעל מנורת פינת האוכל.

עיצוב חדרים רטובים:

בחרנו ארחים מצוירים בגוגל 20*20 לרצפה. בגוונים של שחור ,אפור, לבן וטורקיז . ולקיר בחרנו אריחים בגודל 10*20 בצבע לבן מט שהונחו בדוגמאת מדרגות- אחד מאונך אחד מאוזן עד גובה של 120 ס"מ . החלפנו את כל זכוכיות החלונות לזכוכית סבתא, וכך ייצרנו מראה נוסטלגי. כמו כן על החלק העליון של הניאגרות הסמוי הנחנו פלטות בוצ'ר כדי להשלים את המראה המיוחד והחמים.

בשירותי האורחים ,בחלק העליון של הקיר בחנו ליישם שליכט אקרילי בטקסטורה עדינה בגוון ירוק בהיר. שילבנו כיור חרס מלבני, לבן וארון מתחתיו בצבע אפור כהה, ברז שחור ומראה מוזהבת וכמובן מנורה תואמת בצבע שחור וזהב.

במקלחת הראשית הוספנו שירותים (לא היו בחלל האמבטיה שירותים לפני). שברנו חלק מהקיר ששימש חציצה בין המקלחת לחדר השירות וכך הגדלנו את חלל האמבטיה משמעותית והגדלנו את כמות כניסת האור לחלל האמבטיה. רכשנו קונסולה מ"יוסף בחצר" והפכנו אותה לארון אמבטיה ע"י הוספת כיור וברז , תלינו מראה עגולה עם מסגרת מתכת שחורה בקוטר 110 ס"מ. ולהשלמת המראה התעשייתי הוספנו מנורת קיר שחורה . בנוסף התקנו 2 מנורות תקרה בסגנות אוניה בצבע שחור להשלמת המראה המקסים שיצרנו. הוספנו ארון אחסון ברוחב 40 ס"מ וגובה 220 ס"מ לצידי מכונת הכביסה, לאחסון של כל חומרי הניקוי, אבקת כביסה, מרכך, נייר טואלט וכו'.

שירוקלחת בחדר הורים ע"מ למקסם את החלל הקטן שבשירוקלחת רכשנו מקלחון פינתי מתקפל דבר שאפשר לנו לרכוש ארון לכיור ברוחב 80 ס"מ בצבע טורקיז כהה באיקאה. שילבנו לארון כיור לבן בסגנון כפרי וברז כפרי בצבע כסף ומראה עגולה עם מסגרת כסופה בקוטר 80 ס"מ. מכיוון שהחלל כ"כ קטן לא נשאר לנו מקום למוט תלייה למגבת על הקיר ולכן רכשונו ידיות כסופות ברוחב 70 ס"מ בצבע המראה, ל2 מגירות הארונית שמתחת לכיור המראה, שישמשו למתלה מגבת פנים.

מסדרון: הקיר שממול דלתות החדרים נצבע בצבע ירוק-טורקיז בהיר וכך יצרנו מראה נועז, שילבנו שטיח בסגנון בוהמי ליצירת מראה מעניין.




עיצוב והום סטיילינג לחדר עבודה

הדבקנו טפט במראה מיושן של מפת העולם על הקיר מול הכניסה לדלת ועל הקיר הימני. רכשנו ספה זוגית בצבע אפור שנפחת למיטה זוגית (לשם אירוח). ושולחן כתיבה מיוחד הנשען על הקיר, בשילוב של ברזל ועץ ויצרנו חדר עבודה מיוחד במינו.




עיצוב והום סטיילינג לחדר נערה, החדר של הילה:

נבחר טפט טרופי – ציפור גן עדן בגווני ירוק ורוד ונגיעות זהב, הוא ייושם על הקיר מול הדלת. רכשנו מיטה+2 שידות צד+ שידת טלוויזיה מאותו סט, בצבעים שחור, לבן ועץ, באייס קנה ובנה. במחיר מצחיק ובאיכות גבוה. רכשנו מנורת תקרה לבנה ומנורת רצפה תואמת, מאיקאה במראה תעשייתי הוספנו 2 מנורות צד , עגולות מזכוכית בצבע בהיר להשלמת המראה המיוחד.




עיצוב וסטיילינג לחדר שינה הורים:

רכשנו ווילון קטיפה כחול כהה, ומכיוון שהחלון לא היה במרכז הקיר שמאחורי הראש מיטה, החלטנו לתלות את הווילון על כל הקיר וגם לגלוש לקיר הימני בו יש חלון נוסף. כך יצרנו מראה דרמטי ומיוחד כמו בבית מלון. רכשנו מיטה מרחפת הצבועה בצבע אבן ,בסגנון מודרני ובקווים נקיים +2 שידות צד תואמות, עליהם הנחנו מנורות עמעם בצבע כסף מיטאלי.

מראה גדולה+ הדום קטיפה כחול כהה


עיצוב המרפסת:






149 צפיות
bottom of page